Mobil- és közösségi média specializáció (BA) |
2021 szeptember 15., szerda 13:19 |
MOBIL- ÉS KÖZÖSSÉGI MÉDIA SPECIALIZÁCIÓ (BA)Bemeneti követelményekA specializáció (1) kommunikáció- és médiatudomány alapszakos hallgatóknak, illetve (2) belső (má-sodik) specializációként szabad bölcsészet alapszakos, kommunikáció- és médiatudomány speciali-zációs hallgatóknak vehető fel. A specializációra jelentkezőket az első tanulmányi félévük súlyozott kreditindexe alapján rangsoroljuk, és így töltjük fel a keretszámot. Képzési célA Mobil és közösségi média specializáció célja olyan szakemberek képzése, akik átlátják a kortárs digitális eszközök piacát, a digitális tartalmak tervezésének, előállításának és hatékony terjesztésé-nek folyamatát, és képesek tudásukat mind egyéni vállalkozóként, mind pedig ügynökségi, vállalati környezetben kamatoztatni. A képzés középpontjában digitális médiatartalmak és stratégiák kiala-kítása, alkalmazások tervezése, a közösségi médiacsatornákon való hatékony kommunikáció és marketing megvalósítása, illetve kreatív ötletek üzleti megvalósítása áll. Fontosabb tartalmi egységek
ElhelyezkedésA végzettséggel elhelyezkedhetsz PR és kommunikációs ügynökségeknél, webes vagy mobilra fej-lesztő cégeknél, vállalatok PR/marketing/kommunikációs osztályán, vagy az online médiában (tech/IT rovatok) designerként, strategic plannerként, copywriterként, online tartalomfejlesztő-ként, közösségimédia-felelősként, vagy közösségi média marketing asszisztensként. |